Onze diensten FAQ
Aanmelden Inloggen

Hoe kunnen we helpen?

  • Kunnen mijn vacatures worden beheert door andere recruiters?
    Recruiters zullen op korte termijn in staat zijn om een account te hebben onder het beheer van de opdrachtgever, maar ze kunnen ook een eigen account aanmaken.
  • Hoeveel talen worden ondersteund bij Dutch Employees?
    Op dit moment ondersteunen we de talen Engels, Nederlands, Duits, Frans en Spaans.


  • Werkt Dutch Employees samen met andere recruitment bedrijven?

    Ja, Dutch Employees biedt dezelfde diensten aan voor een derde partij van recruiters. Ook dit op basis van no cure, no pay.


  • Wat voor service bieden wij als Dutch Employees?
    Wij doen de werving en de selectie. Wil je nog meer tijd besparen? Dan kunnen wij het hele werving en selectie proces voor je uit handen nemen als je het eens bent met de afgesproken prijs.
  • Heeft u een referentie van uw klanten?
    Ja, wij hebben van al onze klanten een referentie. U kunt die hier vinden. 
  • Hoe plaatst Dutch Employees hun vacatures?
    Dutch Employees gebruikt verschillende social mediakanalen. Naast onze website, worden de openstaande vacatures op al onze websites gezet zoals Facebook, LinkedIn en Instagram. We hebben nu een totaal van meer dan 59.000 volgers op onze platformen, en nog elke dag groeien we. 
  • Hoe ziet het selectieproces eruit?
    Wanneer u uw vacature succesvol heeft geüpload, Nederlandse kandidaten kunnen de vacatures bekijken en solliciteren. U kunt dan gemakkelijk het profiel van de klant bekijken en hun ervaringen en vervolgens kunt u beslissen of u de kandidaat aanneemt of niet. Het is nodig om de werk beschrijving zo compleet mogelijk in te vullen zodat de meest geschikte kandidaten solliciteren. Onze match-making systeem maakt automatische verbinding met de werkzoekenden en de baan beschrijving waar ze naar op zoek zijn. U als werkgever kunt de profielen van de kandidaten zien die geïnteresseerd zijn in uw vacature. U kunt ook contact met hun opnemen, wanneer u meer vragen heeft. Op deze manier kunt u meteen contact maken met de werkzoekenden.
  • Wat zijn de algemene bedrijfsvoorwaarden?
    U kunt onze algemene bedrijfsvoorwaarden vinden in onze voorwaarden pagina https://www.dutchemployees.nl/terms-and-conditions. Of scroll naar beneden zodat u onderaan de website bent en klik op "Terms and Conditions" onder Dutch Employees.
  • Hoe vaak zal Dutch Employees in contact blijven met de werkgever en werknemer?
    Dutch Employees werft klanten voor het werk van onze opdrachtgever. Het moment dat een klant is aangenomen, is hij/zij aangenomen door de opdrachtgever en zijn ze de verantwoordelijkheid van onze opdrachtgever. Het enige moment dat Dutch Employees contact met u (werkgever/opdrachtgever) op neemt is: 1- Het eerste moment van uw aanvraag 2- Wanneer u vragen heeft voor Dutch Employees 3- Wanneer u tegen problemen aanloopt met uw aanvraag 
  • Welke verschillende paltformen gebruikt Dutch Employees?
    We gebruiken onze website en verschillende social mediakanalen zoals Facebook, Instagram en LinkedIn om Nederlandse werknemers op de hoogte te houden over welke vacatures wij aanbieden.